Pomoc formalna w organizacji pogrzebu
Rozwiązanie kwestii formalnych m.in. w ZUS-ie w związku ze śmiercią bliskiej osoby, zaraz po jej pogrzebie, nie jest łatwe. W naszym zakładzie pogrzebowym pomagamy Klientom nie tylko przy organizacji pochówku. Mogą Państwo liczyć na nasze wsparcie również w zakresie składania wniosków i dokumentów niezbędnych np. do otrzymania renty po zmarłym członku rodziny.
Co więcej, zdajemy sobie sprawę, że pogrzeby wymagają szczególnych nakładów finansowych. W związku z tym nasza firma może złożyć w urzędzie wniosek w Państwa imieniu o przyznanie zasiłku pogrzebowego. Takie świadczenie można otrzymać z KRUS, ZUS, WBE lub MSWiA i z pewnością pomoże ono pokryć koszty organizowanego pogrzebu. Dla Państwa wygody akceptujemy dowolne formy płatności, również bezgotówkowe.
Jakie dokumenty są potrzebne do wyrobienia skróconego aktu zgonu?
Najważniejszym dokumentem potrzebnym do załatwiania formalności pogrzebowych jest uzyskanie karty zgonu i aktu zgonu. Kartę zgonu wystawia lekarz, po wykonaniu oględzin i procedury medycznej – na podstawie karty zgonu i dokumentu pozwalającego na potwierdzenie danych osoby zmarłej, Urząd Stanu Cywilnego wystawia akt zgonu. Po uzyskaniu obu dokumentów można oficjalnie rozpocząć formalności pogrzebowe dotyczące organizacji pogrzebu. Od tego momentu możemy wspierać Państwa i odciążyć przy wszystkich formalnościach dotyczących pochówku.